Naam:
Foto’s:
486
Video’s:

Over mijn reis

De reis naar Madagascar stond al lang op het lijstje. De beste reisperiode om te gaan heeft ons lang weerhouden, maar nu hebben we toch doorgepakt en is de camper iets vroeger na de zomer in de stalling gegaan.

We zijn benieuwd wat ons staat te wachten. Ondanks de goede voorbereiding kunnen we ons hierbij geen voorstelling maken. We hebben er voor gekozen met z’n tweeën te gaan, zonder gids of chauffeur. Dit komt niet vaak voor. Best spannend langs de west kust, waar we door zand, zoutmeren, modder en rivieren zullen moeten.

Bezochte landen

Ik heb 53 landen (21%) bezocht:

Albanië, Andorra, België, Belize, Bosnië en Herzegovina, Botswana, Caribisch Nederland, Colombia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Cyprus, Duitsland, Ecuador, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Honduras, India, Italië, Kenia, Kosovo, Kroatië, Lesotho, Liechtenstein, Luxemburg, Macedonië, Madagaskar, Monaco, Montenegro, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Oeganda, Oostenrijk, Polen, San Marino, Servië, Sint Maarten, Slovenië, Slowakije, Spanje, Swaziland, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Verenigd Koninkrijk, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zwitserland.