Afscheid

25 april 2022 - Barntrup, Duitsland

Afgelopen vrijdag 22 april vertrokken “geëscorteerd “ door Sjoerd en Grietje na een innig afscheid van diverse buren. Ai!

Maar als we eenmaal rijden is het oké. Met een tussenstop voor koffie belanden we even na de middag op een fantastische camping in Barntrup. We kiezen een plekje met mooi uitzicht, de zon schijnt.

De natuur in de omgeving is mooi, het stadje valt tegen. Het lijkt alsof het allemaal een wat trieste uitstraling heeft. Niet de bekende hanggaraniums en bloemen, zoals dat zo vaak is in Duitsland. Dit is in de hele omgeving zo.

We vieren elke dag fictief een verjaardag met cadeautjes. Leuk bedacht door Grietje.

Een wandeling met Nouz is hier een walhalla. Alleen de eendjes zijn voor haar moeilijk voorbij te komen. Dus ging ze vanmorgen in een grote spurt door een mega modderpoel om te proberen ze te vangen. Dus dat werd een douche op de camping. 🥰

1. Marrie:
    25 april 2022
    Hier vandaag koud hoor, dikke jas weer aan. Ooh die Nouz ja wat is er leuker dan eensjes die op de loop voor je gaan.
  2. Henny:
    25 april 2022
    Was hier ook koud vandaag. Brrr.
  3. Hans en Dinie:
    25 april 2022
    Een heel fijne tijd toegewenst , was er nog niet aan toegekomen om jullie “ uit te zwaaien dus bij deze 👋👋👋

Lieve groet Hans en Dinie
  4. Henny:
    Dank jullie wel hoor.
  5. Klaasje:
    26 april 2022
    Enjoy!
    Leuk om jullie te volgen
  6. Henny:
    26 april 2022