Een buitje

30 mei 2022 - Paralia Panteleimonos, Griekenland

Vandaag een dagje niks.
Vandaag is wel de kapsalon open voor Clemens. Is ook hoog tijd.

We zwemmen wat en in de middag betrekt het. Er komt regen en onweer. Buienradar voorspelt harde wind, dus ruimen we de boel buiten op. We hebben ervaring met harde wind aan de kust. Zo gek zal het niet worden, maar je weet het niet.

Halverwege de middag krijgen we wat beloofd is, zonder harde wind. De grond achter onze camper waaraan je wel kunt zien dat er regelmatig veel water langs stroomt verandert in een riviertje.

Alles is buiten zo nat dat we er voorlopig niet kunnen zitten. Daarom besluiten we weer naar hetzelfde restaurant als gisteren te gaan. Lekker dichtbij, goed genoeg en fijn lokaal.

Vandaag besluiten we ook dat  we morgen weer een stukje verderop gaan. Maar zien waar we uit komen. Het is niet de bedoeling om al op de Pilion terecht te komen, maar je weet maar nooit!

Zie video’s.

1. Rika:
    30 mei 2022
    Inderdaad een aardig buitje, maar jullie staan wel mooi bij het strand en de zee. Jaloersmakend 😍
  2. Henny:
    2 juni 2022
    Idd jaloersmakend, snap ik heel goed.
    Dagenlang slecht of geen internet gehad. Daarom nu pas mijn reactie. Excuus. Nu een inhaalslag met de verhalen.
  3. Diana:
    31 mei 2022