Weer een vinger opschuiven, naar Kassandra

26 mei 2022 - Afytos, Griekenland

Dinsdag 24 mei

We genieten een dagje van de stilte en de zee, het buiten zijn bij kaarslicht in de avond met een af en toe voorbijkomende mug.

Woensdag 25 mei

Onze laatste dag op deze sprookjesachtige plek. We besluiten in de ochtend even te gaan zwemmen, Nouz en ik. Ze rent over het strand, dit heeft ze echt eventjes nodig en komt meteen in het water achter me aan.

Na de middag steekt er weer een wind op, zoals dit de meeste middagen gaat. We besluiten vanmiddag de andere kant op te fietsen, dat kan dan mooi als het wat waait. Een stukje van de zee af heb je daar geen last van.

Als we genieten van ons broodje met rambol horen we iemand zeggen: “mooie plek hebben jullie”. Elly en Mark hadden het op hun camping niet naar de zin en komen nu op onze camping. Wat gezellig.
Ik zwem nog een poosje, Nouz houdt het bij pootje baden. Ze vindt de golven waarschijnlijk te hoog, ook al stelt het niets voor.

We drinken een borrel met onze vrienden en gaan samen in het restaurant eten. Nog even is er de twijfel toch nog een nachtje te blijven, maar van deze plek blijft weg gaan een dingetje.

Dus we zwichten niet. Morgen up to Kassandra.