Naar de huisarts.

28 april 2022 - Werfen, Oostenrijk

Ja hoor, wat ik al een paar dagen vermoedde. Jasses! De blaasontsteking is echt. Gelukkig kan ik bij een huisarts in de buurt meteen terecht. Net als de ziekenhuizen in Duitsland zijn de huisartsen praktijken en apotheken soberder gehuisvest dan bij ons, maar zeer goed georganiseerd en toegerust. De huisarts kan bv ook echo’s en röntgen foto’s maken.
En zo komen we weer later dan gehoopt op pad. Niet erg, maar liever op tijd weg en op tijd stoppen. De planning is Slovenië bereiken via Salzburg en Villach. Dit gaat niet lukken Volgens Google maps is er gedoe op de A8 en is een andere route sneller. We toeren heerlijk over de B wegen, de omgeving is mooi en in de verte doemen de besneeuwde toppen van de Alpen op.

Slovenie wordt niks. Ik zoek op Park4Night een camping in de buurt van waar we rijden. Camping Vierthaler. Prachtige ligging aan de rivier Salsach, zicht op mooie toppen. We zijn nu met drie campers. Nog even van de zon genieten, die al na 20 minuten achter de berg verdwijnt. Jammer Grietje dat jij hier niet bent. Er rijdt nl ook een trein door het dal.

De eigenaresse van de camping houdt duidelijk niet van honden. Dus Nouzie mag niet op de Wiese. Hoe doen we dat, als er alleen maar Wiese is? Het lange gras, ws is er het hele voorjaar nog niet gemaaid, is een fantastische hardloop plek voor Nouz.
We hebben een heerlijk plekje. Je moet hier niet van luxe houden. Dat komt dan goed uit.

1. Rika:
    29 april 2022
    Hoe gaat het nu met je blaasontsteking? Heb je een kuurtje gekregen?
  2. Henny:
    29 april 2022
    Zeker een kuurtje en die hielp meteen. Ook de darmen doen mee. 🤣🤣🤣
  3. Marrie:
    29 april 2022
    Ach wat vervelend, gelukkig is er altijd een huisarts. En nu maar veel drinken. Morgen maar met goede moed verder.
  4. Henny:
    30 april 2022
    Gaat al weer heel goed hoor. Geen zorgen!
  5. Grietje:
    Beterschap van ons!
  6. Henny:
    Dank.
  7. Grietje:
    29 april 2022
    Trein???? Dan is het daar redelijk vlak...
  8. Henny:
    Niet echt.
  9. Diana:
    1 mei 2022
    Das niet fijn blaasontsteking 🙄gelukkig gaat het beter hoop dat het helemaal over is 💋