Luie dag

4 mei 2022 - Jajce, Bosnië en Herzegovina

We beginnen onze dag met een zoektocht naar de slipper en de mat. Clemens vindt de slipper en de campingeigenaar de mat. Gelukkig.

Het weer is meteen al lekker warm, dus ontbijt buiten. Daar waren we aan toe.
We doen de was, en maken een wandeling naar de watermolen, Mlincici, waar we gisteravond per ongeluk in het donker terecht waren gekomen. Een familie heeft in het mooi aangelegde park tafels en stoelen onder de bomen gezet en heeft een geit of schaap aan het spit. Dat zou bij ons toch nooit kunnen.
In BH wonen vrij veel Islamitische mensen. Anders dan in Kroatië.

We besluiten morgen met de fiets naar Jajce te gaan. Vandaag hebben we een luie dag op camping Autocamp Plivsko Jezero, waar we alleen staan.

1. Ingrid:
    4 mei 2022
    Echt prachtig daar, mooie foto's
  2. Henny:
    Zeker prachtig hier. We hebben al vanaf dat we in Duitsland uit Barntrup vertrokken de meest mooie landschappen aan ons voorbij zien trekken. Hier in Bosnie ook zeer mooi hoor. Als je wat van de gebaande paden gaat kom je op de mooiste plekjes.
    Groetjes van ons.
  3. Wieneke Werkhoven:
    4 mei 2022
    Idyllische plek, prachtig!
  4. Henny:
    5 mei 2022
    Zeker, maar morgen weer on road.
  5. Henny:
    Zeker, maar morgen weer on tour.
  6. Diana: